+38 (096) 966-83-24 +38 (063) 659-06-15 zakupivli_konsalt@ukr.net

Семінар по Будівництву «Закупівлі послуг з поточного ремонту”. Викладач Артеменко Крістіна

Про навчання

Закупівля послуг / поточний ремонт публічні закупівлі

Семінар по Будівництву «Закупівлі послуг з поточного ремонту” відбудеться ОНЛАЙН, на базі платформи ЗУМ, з 10.00 год до 16.00-17.00 год, з перервою на обід з 12.30 год. до 13.30 год.

Викладач – Артеменко Крістіна Феодосіївна – експерт-консультант з питань публічних закупівель, м. Київ (юрист, має вищу освіту – інженер-будівельник. 20+ років досвіду в контрактах та тендерах будівельної сфери)

Програма навчання

І. Підготовка та планування закупівель послуг з поточного ремонту

Що таке поточний ремонт? Які ремонтні роботи до нього відносяться? Чим він відрізняється від капітального ремонту?
Про нормативні документи з проведення ремонту та утримання об’єктів.
Плануємо закупівлю: з чого розпочинати? Покрокові дії
1. Як визначити предмет закупівлі послуг з поточного ремонту:
• порядок визначення;
• що таке будинок, будівля, споруда, лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури;
• особливості визначення предмета закупівлі поточного ремонту автомобільних доріг;
• чи потрібен технічний нагляд при поточному ремонті?
2. Визначаємо очікувану вартість:
• чи потрібно розробляти проєктну документацію для підготовки закупівлі послуг з поточного ремонту?
• які документи необхідні для визначення очікуваної вартості закупівлі?
• дефектний акт: яка форма?
• хто розраховує кошторис на поточний ремонт?
• чи проводиться експертиза кошторисної документації на поточний ремонт?
3. Чи може одночасно здійснювати закупівлю послуг з поточного ремонту та робіт з капітального ремонту за тим самим об’єктом?

ІІ. Щодо закупівлі послуг з поточного ремонту на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування

1. Про Особливості, затверджені постановою КМУ №1178, що стосуються закупівлі послуг з поточного ремонту.
2. Закупівля послуг з поточного ремонту без застосування відкритих торгів (за прямим договором): підстави, обґрунтування, вимоги до оприлюднення інформації.

ІІІ. Відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту: від тендерної документації до укладення договору про закупівлю

1. Кваліфікаційні критерії та вимоги до документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям при закупівлі послуг з поточного ремонту. Ознаки дискримінаційних вимог до учасників.
2. Як сформувати технічну специфікацію на закупівлю послуг з поточного ремонту. Що має надати замовник учаснику для підготовки ціни тендерної пропозиції.
3. Нецінові критерії оцінки тендерних пропозицій при закупівлі послуг з поточного ремонту: види, доцільність, обґрунтованість, ризики.
4. Про локалізацію при закупівлі послуг з поточного ремонту. Які вимоги встановлювати до учасника та до виконавця в тендерній документації.
5. Невідповідності в інформації та/або документах тендерної пропозиції: коли надаємо 24 години на виправлення, а коли відхиляємо тендерну пропозицію?
6. Вимоги тендерної документації щодо порядку формування договірної ціни. Види договірних цін. Практика оскарження умов тендерної документації та рішень замовника щодо розрахунку договірної ціни.
7. Погодження договірної ціни: коли, що вимагати для перевірки, чи перевіряємо ціни на матеріальні ресурси?
8. Тендерна пропозиція на закупівлю послуг з поточного ремонту з аномально низькою ціною: яке обґрунтування є належним?

IV. Договір на закупівлю послуг з поточного ремонту: особливості формування, зміна істотних умов

1. Договір на виконання послуг з поточного ремонту – договір підряду?
2. Істотні умови договору підряду та істотні умови договору про закупівлю.
3. Як сформувати проєкт договору підряду на послуги з поточного ремонту.
4. Як зменшити ризик укладення договору з недобросовісним підрядником.
5. Потрібен технічний нагляд: особливості договору на технічний нагляд.
6. Зміна істотних умов договору про закупівлю:
• під час виконання поточного ремонту змінилися обсяги та види ремонтно-будівельних робіт: що робіти?
• зросла ціна на матеріальні ресурси: як відшкодувати підряднику витрати, спричинені інфляцією? Чи можна збільшити ціну договору?
• змінюються обсяги фінансування: які зміни вносимо в договір про закупівлю?

V. Про деякі нормативно-правові акти та зміни до них, пов'язані з виконанням робіт/наданням послуг в період воєнного стану. Про комісійне та технічне обстеження пошкоджених об’єктів.

Запитання-відповіді

Вартість участі в заході становить: 1900 грн/ чоловік.

Після навчання Ви отримаєте: Друкований Сертифікат, Презентацію викладача, Доступ до відео на 5 днів.

З усіх питань щодо проходження навчання звертайтеся за номерами телефонів:

(096) 966-83-24 

(099) 053 30 16

(063) 659 06 15 

Марина Семенівна

Форма зворонього зв'язку

Реєстрація

Залиште заявку та наші менеджери зв'яжуться з Вами

Наша команда - провідні фахівці сфери публічних закупівель з багаторічним досвідом проведення тренінгів, супроводження торгів. Ми знаємо всі тонкощі закупівельного процесу та завжди в курсі останніх змін законодавства!